erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 13:51:51 (P) 11667. |
Kényes téma, ezekból óriási flame szokott lennei mindig autós-motoros fórumokon. Én mindenesetre egyetértek - azzal az egyetlen különbséggel, hogy szerintem a KRESZ által meghatározott sebességhatárokat, ill. a táblák által mutatottakat meg kéne emelni 20-30%-kal, felette pedig rendesen büntetni. És persze csak itthon áll ez a véleményem, Ausztriában pl. szvsz helyes, jó közlekedést lehetővé tevő értékek vannak a táblákon. | |
Előzmény: 11666, benzol |
benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 13:26:26 (P) 11666. |
Amúgy meg végig kell gondolni az alábbiakat: -Magyarországon a vezető baleseti ok a gyorshajtás. Ez alatt nem csak a megengedettnél gyorsabb haladást kell érteni, hanem az ún. "relatív" gyorshajtást, amelyiknél figyelembe kell(ene) venni az út- és látási viszonyokat, a jármű és azon belül is különösen a gumiabroncsok állapotát lehetőségeit, valamint a forgalmi helyzetet, stb. -Motorkerékpárt már nagyon olcsón is lehet szerezni, olyat, amelyikkel már rendesen lehet hasítani. Mindezt úgy, hogy semmilyen védelmet nem nyújt a rajta ülő(k)nek. -Motorkerékpáros "jogsit" lehet szerezni, de valódi jártasságot sokkal hosszabb idő alatt, mint egy személygépkocsihoz (ezt meg kell tudni ülni, minden helyzetben). -A motorosok forgalomban, illetve balesetekben elfoglalt szerepe, részarány között egy nagyságrendnyi különbség van, nem csak a fentebbi műszaki jellegű okok miatt. Ez csak egy hirtelen szakmai gondolatsor volt részemről, Cila konkrét esetének részletesebb ismerete nélkül. Elnézést kérek azoktól, akiket ez zavar, vagy bánt. Nálam "vörös posztó" a téma. Szóban szívesen kifejtem bővebben is. |
|
Előzmény: 11664, Cila |
Cila | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.14 12:49:44 (P) 11664. |
Kedves Zé, Kedves Ágoston! A motoron vittek. A gond az volt, hogy túl gyorsan mentünk... ![]() Nem ismertem őt, de nagyon szomorú! Részvétem |
|
Előzmény: 11635, Zé |
<< 1 >> |
|