Színváltás: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 22:39:59 (Csü) 303. |
| Nem véletlenül mondom a relét,volt már dolgom ilyen témában... A számítógépet pedig nem kéne mindenre ráerőltetni. Hidd el,van tapasztalatom az elektronikában,nem véletlenül tartom baromságnak az ilyen irányvonalat (Szerintem ha a konyhában pakolod a tányérokat, nem csipesszel fogod meg őket-növelve az elejtés lehetőségét...) |
|
| Előzmény: 295, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 15:36:10 (Csü) 295. |
| Már ha még relé villogtat egyáltalán. Nem is biztos, hogy a megbízhatóságon ezzel csorba esik. | |
| Előzmény: 294, Zé | |
| Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 15:26:42 (Csü) 294. |
| A biztonsággal kapcsolatban egyetértek. Azzal viszont nem,hogy a mai autókat direkt úgy tervezik,hogy a szervízre legyél utalva minden piti barom hibáért .Pl.: izzócsere,légszűrő,stb... Már a legtöbb autóban pl. az index úgy működik,hogy a kapcsoló jelet ad a computernek,hogy kapcsolja be a villogó reléjét. Mi a büdös bránernek?? ![]() Egy fölösleges láncszem van a folyamatban,ami csak a megbízhatóságot rontja le ! És ez csak az egyik ilyen a sok közül...![]() Addig ok,hogy a jobb hatásfok érdekében számítógép szabályozza a motor működési paramétereit, mert ez kedvezőbb fogyasztást és teljesítményt eredményez. A tulajt viszont ne irányítsák vele az orránál fogva
|
|
| Előzmény: 293, benzol | |
| << 1 >> |
|