Színváltás: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.16 07:58:24 (P) 306. |
| Azt is ellopnák... Azért ez a söntölős megoldás elég jó, ennél tuttibb nem nagyon lehetne, azt gondolom. Nincs ezzel semmi baj, az az ezüstözött megfejtés is csak ennél a jelfogónál kell. |
|
| Előzmény: 305, erga | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.16 06:09:45 (P) 305. |
Azt pl. sose értettem, hogy miért nem lehet ott optikai jelfogó, mint a lifteknél. Egy méter magasan a sín egyik oldalán mondjuk világít, a másikon érzékel. Ha a fény nem jut át, vonat van a kettő között. Vagy ez nagyon drága lenne?(és mondjuk nem is pont keresztbe világítana, hanem két tengely mentén is ferdén, kiszűrve mondjuk az alacsony, oldalfal nélküli tehervagonok okozta hibalehetőségeket) |
|
| Előzmény: 304, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.15 23:48:25 (Csü) 304. |
| Hááááát, reléje válogatja. Vasúti automatikából derengenek dolgok, ott a vágányfoglaltság, mint jel, az eléggé primer, nem is reprodukálható máshonnan, ott ezüst-bevonatú jelfogók vannak, szóval bazidrágák, de kell az üzembiztonság miatt. | |
| Előzmény: 303, Zé | |
| << 1 >> |
|