Színváltás: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:36:17 (Csü) 148. |
| Igen, a DI-panel az egyik dolog, amit a kolléga említett. Nálam, ha már SAAB, csakis benzines turbó jöhetne szóba, vagy a háromliteres szívó V6, de abból alig van a piacon. | |
| Előzmény: 147, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:32:54 (Csü) 147. |
| Mellesleg a dízel az, amelyik a leginkább strapabíró. Bizonyos SAAB-oknál széria-betegség az ún. DI panel (Direct Ignition, valami gyújtásvezérlő megfejtés) hibája, cserével megoldható. Dízelnél ez sincs, természetesen
|
|
| Előzmény: 145, Zé | |
| Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:18:05 (Csü) 145. |
| Viszont a dízelmotor állapotára sok külső jel utal: hidegen(-10 ˚C körül) könnyen indul-e és utána egyenletes legyen a járása, üzemmelegen padlógáznál mennyire kormol, eközben a turbó fütyül-e hangosan. Érdemes megnézni a kartellgázt a csövet lehúzva,majd a turbó utáni légcső belsejét is,van-e jelentős olajkicsapódás. |
|
| << 1 >> |
|