Színváltás: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 16:50:30 (Csü) 156. |
Nah, hát az Opel is büszke lehet rá, hogy életébe nem csinált még normális dízelmotort...![]()
|
|
| Előzmény: 155, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 16:00:16 (Csü) 155. |
Lehet. Mondom, csak olvastam valahol. Nekem végülis mindegy, melyik digó. Nem svéd, az biztos ![]() Azé', egy jólsikerült 2,2-es Isuzu dízellel nem lehet mellélőni
|
|
| Előzmény: 154, Az Utolsó Európai | |
| Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:40:04 (Csü) 154. |
| Ez furcsa lenne; a Fiat-nak sose volt 3 literes motorja, csak az Alfának, az viszont remek gépezet. Nem is hinném, hogy arról a motorról volna itt szó. Nekem voltak amúgy dízeleim; jók is voltak, egészen addig, míg a porlasztócsúcsok miatt el nem kezdett letiltogatni az elektronika. Cseréjük hengerenként egy százas. Mivel a jelenség a mai túlhúzott dízelek közt elég általános, oda lyukadtam ki, hogy ilyen körülmények között a fogyasztási előny teljesen viszonylagos dolog.
|
|
| Előzmény: 153, benzol | |
| << 1 >> |
|