Én is azért siettem a jegy megvásárlásával, mert láttam az Operettszínház jegyrendelési oldalán, hogy nagyon szépen fogynak a jegyek.
Nekem szimpatikusabb a hagyományos, azaz a jegypénztárnál való vásárlás, különben is olyan szép napsütéses idő volt ma, szinte tavasz, hogy rögtön nyeregbe szálltam és elkerékpároztam az Operettszínházba (45 perc). Előtte kiírtam a nekem megfelelő dátumokat és kezdési időpontokat az Operettszínház weboldaláról, és nagy meglepetésemre a jegypénztáros azzal fogadott, hogy ő nem ugyanazt látja, amit az interneten lehet látni az Operettszínház jegyrendelési oldalán. Pl. én azt láttam itthon, hogy az egyik előadásra a földszinten már csak három szabad hely van, a pénztáros szerint pedig azok már foglaltak. Itthon újra megnéztem kb. másfél óra múlva, és az Operettszínház oldalán még mindig azt mutatta, hogy továbbra is megvan az a három szabad hely. Amit végülis megvásároltam, az nem messze van azoktól a "szabad" helyektől, és ugyanabban az árban.
Nem értek a technikához, de talán arról lehet szó, hogy azt, amit én megvásároltam a pénztárostól, már valaki interneten keresztül megvásárolta, csak a jegy ára még nem érkezett be az Operettszínház bankszámlájára, pl. azért mert hétvége van, és csak a rendelést követő munkanapon, amikor kinyit a bank, akkor tudják továbbítani a jegy árát a színház számlájára. Persze ez csak feltevés. Valószínűnek tartom, hogy a jegypénztáros rendszere a mérvadó.
|