Színváltás: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.16 12:28:31 (P) 307. |
Igen, ez igaz, de egy baja azért van: csak hat tonna felett működik megbízhatóan, alatta nem elég nagy az erő, ami a kereket a sínhez nyomja. Nem volt még ilyen jellegű hajtánybalesetem, de akkor is.
|
|
| Előzmény: 306, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.16 07:58:24 (P) 306. |
| Azt is ellopnák... Azért ez a söntölős megoldás elég jó, ennél tuttibb nem nagyon lehetne, azt gondolom. Nincs ezzel semmi baj, az az ezüstözött megfejtés is csak ennél a jelfogónál kell. |
|
| Előzmény: 305, erga | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.05.16 06:09:45 (P) 305. |
Azt pl. sose értettem, hogy miért nem lehet ott optikai jelfogó, mint a lifteknél. Egy méter magasan a sín egyik oldalán mondjuk világít, a másikon érzékel. Ha a fény nem jut át, vonat van a kettő között. Vagy ez nagyon drága lenne?(és mondjuk nem is pont keresztbe világítana, hanem két tengely mentén is ferdén, kiszűrve mondjuk az alacsony, oldalfal nélküli tehervagonok okozta hibalehetőségeket) |
|
| Előzmény: 304, benzol | |
| << 1 >> |
|