Színváltás: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| hulio | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.26 11:04:09 (Csü) 9682. |
| Én kb. 50-50-et teszek mindkét oldalra. Tehetség nélkül egyszerűen nem megy a dolog, a szabályok ismerete pedig szintén nélkülözhetetlen. És mindkét oldalra egyenlően oszlik meg a nyelvhelyességi összetevő is. Mert vannak a nyelvnek szabályai, amelyeket ismerni illik, és amelyek helyes alkalmazásához tehetség, érzék szükségeltetik. Lehet, hogy kevés is a tehetség oldaláról az 50, mert ahogy itt ecsetelni próbáltam, a "technikai" ismeretekhez és azok alkalmazásához kellhet az 50-50, és akkor még hol van a látásmód, a ritmusérzék, a kifejezőkészség... ![]()
|
|
| Előzmény: 9678, erga | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.26 10:13:09 (Csü) 9678. |
Akkor én feldobok egy olyat, hogy 10% tehetség, 90% tanult összetevő. Mire Te?
|
|
| Előzmény: 9677, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.04.26 09:16:45 (Csü) 9677. |
| Ez nem elég. Születni kell rá, anélkül nem ér semmit az egész. Vannak gondolataim, elolvasom a költészet szakirodalmát, megtanulom rendesen mit és hova, mégsem lesz belőlem nagy költő, ha nincs hozzá tehetségem. | |
| Előzmény: 9675, Gábrosz <; | |
| << 1 >> |
|