Színváltás:
#FFFFFF #FFCCCC #FFCC99 #FFFF99 #FFFFCC #99FF99 #99FFFF #CCFFFF #CCCCFF #FFCCFF
#CCCCCC #FF6666 #FF9966 #FFFF66 #FFFF33 #66FF99 #33FFFF #66FFFF #9999FF #FF99FF
#C0C0C0 #FF0000 #FF9900 #FFCC66 #FFFF00 #33FF33 #66CCCC #33CCFF #6666CC #CC66CC
#999999 #CC0000 #FF6600 #FFCC33 #FFCC00 #33CC00 #00CCCC #3366FF #6633FF #CC33CC
#666666 #990000 #CC6600 #CC9933 #999900 #009900 #339999 #3333FF #6600CC #993399
#333333 #660000 #993300 #996633 #666600 #006600 #336666 #000099 #333399 #663366
#000000 #330000 #663300 #663333 #333300 #003300 #003333 #000066 #330099 #330033


Bejelentkezés:
Nick:
Jelszó:
Keresés a hozzászólásokban:
Szöveg:
Nick: pontosan
Év: hó: nap: óra: óta
Topicok és felhasználók keresése:
Topic:
Felhasználó:
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Válassz topicot:
TopicnévUtolsó hozzászólás
VendégkönyvG.TIBI 2024.09.19 10:52:46
Erdély kiránduláskqk43399 2024.08.22 09:10:56
A ZenekarnakJoly 2024.07.28 22:59:23
SportJoly 2024.07.28 22:50:51
Plitvicei kirándulásForumis 2023.12.13 13:08:15
Műszaki dolgokPalodi 2023.08.19 11:31:03
HumorLathan 2023.08.19 11:17:31
Konyhai dolgokLathan 2023.08.19 00:58:31
Ünnepek/születésnap,névnap/Ben 2022.05.30 09:53:17
Illés Lajos Emlékturné 2016Goston 2017.03.19 09:11:11
Aranyköpések, aforizmákcseresznyevirág 2013.08.31 17:43:11
Melyek a legjobb esport fogadási platformok Magyarországon? 
Hozzáadás a Kedvencekhez  
Melyik cég kínál jó transzfert a Podgorica repülőtérről? 


<<   1   >>  

Műszaki dolgok   2
Hozzászólás:
benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.18 13:27:38 (K) 99.
A 30-as kanyarról: Hogy teljesen érthető legyen, miért is van ott annyi, ahhoz erről meg kell kérdezni a közút kezelőjét. Amíg ez nem történt meg, addig el kell fogadni és legfeljebb találgatni lehet, hogy miért is. Számtalan oka lehet, nem csak a beláthatóság és az ívviszonyok.
A kint hagyott táblákkal kapcsolatban már leírtam a véleményemet. Talán annyival egészteném ki, hogy káros hatásuk egetverő, mert az ilyenek miatt tojnak más helyeken is a korlátozó táblákra.

Olvastam én is arról a kisvárosról, ahol gyakorlatilag teljesen a jobbkézre térnek át. Kisvárosban, ahol általában alacsony a gépjárműforgalom, illetve olyan kereszteződésekben, ahol egyik irány forgalma sem jelentősen nagyobb a keresztezőénél, ott lehet ennek értelme. Ahol van valamilyen átmenő forgalom, ott máris nem szabad (ott legalább macisajtok kellenek), ahol tömegközlekedés van, ott sem (védett útvonal, avagy stopvonal méterekkel a kereszteződés előtt, hogy a busz be tudjon kanyarodni, stb.), szóval hogy sehol ne legyenek táblák és útburkolati jelek, olyat kevés helyen tudok elképzelni.
  Előzmény: 98, Oszi

Előzmény:
Oszi Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.18 13:09:11 (K) 98.
A közlekedéssel kapcsolatos gondolatmenethez csak pár szót szólnék hozzá. Nekem nem feltétlen a sebességkorláttal van a bajom, hanem inkább azzal, amikor nem következetesen alkalmazzák őket. Van olyan 30-as kanyar, amit nem is nagyon mernék gyorsabban bevenni. De van olyan is, ami belátható, jó széles is, és akár 70-80-nal is simán be lehet venni. Az ilyen kanyarban mondjuk egy 60-as tábla is simán beleférne, szerintem. A másik dolog, amit nem szeretek, az amikor az útépítők kinn "felejtik" hetekkel később is a 30-as táblát egy teljesen egyenes szakaszon, és ilyen helyen fényképeznek a rendőrök.

És még egy érdekesség, amit pár napja hallottam. Talán Ausztriában vagy Németországban egy kisvárosban leszerelik az összes jelzőlámpát, közlekedési táblát és valószínűleg az útburkolati jeleket is megszüntetik. És ettől várják a balesetek számának drasztikus visszaesését. Érdekes dolog, az biztos. Benzol, szakmai szemmel hogy látod ezt? Lehet ennek az intézkedésnek létjogosultsága?

<<   1   >>