Színváltás: |
|
Linkbeszúrás a fórumba - segítség |
Fórum - Illés Klub - Humor | |
Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.06.23 09:12:56 (Szo) 656. |
> Ügyfél: "Kattintok a csatlakozási ikonra. Feljön az ablak, és sohasem tudok felcsatlakozni, pedig mindig a Mégse gombra kattintok." > Helpdesk: "Magyar nyelvű a program?" > Ügyfél: "Nem tudom." > > Helpdesk: "Mit írt be az email címhez?" > Ügyfél: "1023 Budapest!" > > Helpdesk: "Milyen Windowsa van?" > Ügyfél: "Mindjárt lehasalok és megnézem." > > Helpdesk: "Menjünk be a Sajátgép-be." > Ügyfél: "Jaj, de ez nem az én gépem..." > > Ügyfél: "Az a problémám, hogy már beszéltem Önökkel korábban is." > > Ügyfél: "Tudna nekem segíteni, hogy fel tudjak telepedni?" > > Helpdesk: "Milyen modemje van?" > Ügyfél: "Jó!" > Helpdesk: "Analóg vagy ISDN?" > Ügyfél: "Laptop." > > Helpdesk: "Mi a jelszava?" > Ügyfél: "A jelszavam? Hát volt egy jelszó, mikor úttörő voltam, de már nem emlékszem rá..." > > Ügyfél(Nő): "Azt mondja nekem ez az Outlook Varázsló, hogy én vagyok a Tóth Béla!" > > Helpdesk: "Milyen levelező programja van?" > Ügyfél: "Kitekintő Gyorsvonat." > Helpdesk: "Az meg miféle?" > Ügyfél: "Hát az Outlook Express." > > Ügyfél: "Itt alul megjelent két emberke ikonban..." > Helpdesk: "Igen az az MSN messenger, az Outlook Express indítja el magától!" > Ügyfél: "Tőlem?!" > > Ügyfél: "Jesszusom! Beszippantotta a CD-t!!!" > > Ügyfél: "Az Enter-t ütni kell vagy írni?" > > Ügyfél: "Start gomb csak az irodai Windowsokon van, de nekem otthoni van!" > > Ügyfél: "Most nyertem egy Netquicket és azt szeretném megkérdezni, hogy a 25 órát 1 nap alatt kell elhasználni?" > > Helpdesk: "Most nyomja meg az OK-ét!" > Ügyfél: "de itt nincs OK gomb..." > Helpdesk: "DE, lennie kell." > Ügyfél: "!de nincs, kétszer is megnéztem!!!" > Helpdesk: "Rendben, akkor mit lát a képernyőn?" > Ügyfél: "Jaaa, ott..." > > Helpdesk: "Milyen számítógépe van? > Ügyfél: "Fehér. > > Ügyfél: "Nem tudom a lemezt kivenni a meghajtóból. > Hotline: "Próbálta a kiadó gombot megnyomni? > Ügyfél: "Igen, de teljesen beragadt. > Hotline: "Ez rosszul hangzik. Felírom az adatait... > Ügyfél: "Várjon csak... Most látom, hogy nem is raktam be a lemezt, itt van az asztalomon..." > > Hotline: "Kattintson a "Sajátgép" ikonra. > Ügyfél: "A magáéra, vagy az enyémre? > > Ügyfél: Nem tudok nyomtatni. > Hotline: Kattintson a Start gombra és... > Ügyfél: Figyelj cimbora, ne kezdj nekem ilyen szakszöveget nyomatni, nem vagyok Bill Gates, a francba! > > Ügyfél: "Amikor nyomtatni próbálok, állandóan azt mondja a gép, hogy nem találja a nyomtatót. Már többször odaraktam a > monitor elé, de még így sem találja..." > > Ügyfél: "A nyomtatóm nem nyomtatja ki a piros színt." > Hotline: "Színes nyomtatója van?" > Ügyfél: "Nem." > Hotline: "És most mit lát a monitorán?" > Ügyfél: "Egy kis plüssmacit, amit a barátom vett a plázában." > > Hotline: A jelszava kis "a" mint alma, nagy "V" mint Viktor, 7... > Ügyfél: A 7 az kicsi, vagy nagy? > > Ügyfél: Nem tudok csatlakozni az Internetre. > Hotline: Biztos, hogy a jó jelszót használta? > Ügyfél: Biztos, láttam, amint a kollégám is ezt adta meg. > Hotline: És mi volt ez a jelszó? > Ügyfél: Öt csillag. > > Ügyfél: Nagy problémám van. Egy barátom feltelepített egy képernyővédőt, de ahányszor megmozdítom az egeret, mindig eltűnik. > > Ügyfél: Az első email-emet szeretném megírni. > Hotline: És mi a probléma? > Ügyfél: Megtaláltam az "a" betű t, de hogyan tudom a karikát köré rajzolni? |
<< 1 >> |
|