Őrültség lenne, már bocs. Ami van, azt lépik túl. És hirtelen néhány tonna táblát is ki kellene helyezni olyan útszakaszokra, ahol a belátható úthossz miatt korlátozni kellene a sebességet (így is van ilyen szép számmal), épp annyira, mint most az előírt korlát. De ez csak egy huszadrangú probléma lenne. Sokkal durvább, hogy töredéke szerepel a költségvetésben annak, amennyit csak a jelenlegi állapot fenntartásának elérése érdekében a közutakra kellene költeni. Ebből az következik, hogy folyamatosan romlik az utak állapota, ami újabb sebességkorlátozások bevezetését vonja maga után. Megjegyzem, sanszos, hogy ez lesz az autópályáink sorsa is hamarosan, mármint a szétrohadás. Ilyen körülmények, valamint a hazai utakon tapasztalható katasztrofális morál mellett nagyjából számosítható is lenne annak következménye, ha megemelnék a sebességhatárokat.
Sajnos, nagyon sok motoros van, aki a "kihaénnem" alapon kezeli az egész helyzetét a közlekedésben, illetve keveri a szabadságot a szabadossággal. Igen, ilyenkor jön, hogy debezzeg az autósok is. Csak hát azok a nagyságrendek nagoyn csúnyák. És persze, amikor emlékeztetnek egy szereplőt a felelősségére, az nem szokott tetszeni neki. De tudomásul kell venni, hogy ez egy veszélyes üzem, és itt szituációk tömkelege van, amikor egész egyszerűen nem szabad tévedni, nem szabad nem észrevenni, figyelembe venni dolgokat.
Bocsánat, abbahagytam már, menjünk át valami szaktopikba
|