Színváltás: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:47:34 (Csü) 160. |
| Asszem volt 1,7-es is , a környezetemben van 2db 1,5-ös. Omegában volt szerencsém ülni egyszer, nem volt rám olyan mély benyomással,mint a Safrane(főleg felszereltségét és komfortját illetően). Állítólag elég sokba BMW motort szereltek,legalább legyen előnye is . A kasznija viszont 6-7 év után a vasszú áldozata lesz (láttam) , ellenben a Safrane-n tini kora ellenére(14) nyoma sincs ilyennek
|
|
| Előzmény: 158, benzol | |
| Az Utolsó Európai | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:21:43 (Csü) 159. |
| Volt 1.5-ös verzió is belőle. | |
| Előzmény: 158, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:05:50 (Csü) 158. |
Nekem régi Omega, meg a Vectra B kifejezetten tetszenek, persze lehet, addig lennék csak így ezzel, amíg egyszer nem vezetném őket. Olyan ez, mint az egyszeri jó nő esete, aki csak egyszer (se) volt jó ![]() ![]() Nem 1,7-es volt az az Isuzu motor, amit pl. az Astrákba is tettek? |
|
| Előzmény: 157, Zé | |
| Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:01:01 (Csü) 157. |
| Ez igaz,főleg azt a tényt figyelembevéve,hogy sok modelljük Isuzu 1,5 TD motorral jött ki anno...Legalább volt önkritikájuk. Az Opel mellesleg soha nem volt a kedvencem
|
|
| Előzmény: 156, Az Utolsó Európai | |
| << 1 >> |
|