Színváltás: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.01.09 13:03:27 (Sze) 185. |
Ráértem. Jó így?
|
|
| Előzmény: 184, Gábrosz <; | |
| Gábrosz <; | Válasz erre (^) (>) (f) 2008.01.09 12:57:40 (Sze) 184. |
| Erga, ha ráérsz majd, lehetne az adatlapokon is vastagítani, aláhúzni a linkeket? | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.12.11 16:59:07 (K) 179. |
Bizony. Csak remélni tudom, hogy a mai gyerekek érzik ugyanazt, amit mi éreztünk azokat a gépeket bütykölve.
|
|
| Előzmény: 178, Zé | |
| Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.12.11 16:46:42 (K) 178. |
Vagy egyperces néma fölállással ...Igen,gyerekkorunk nagy gépe volt... és a ZX-Spektrum
|
|
| Előzmény: 177, erga | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.12.11 15:46:03 (K) 177. |
Elvileg ma 25 éves a Commodore 64. Ünnepeljünk egy néma főhajtással - van mit.
|
|
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 14:44:58 (P) 176. |
Akkor is. Jó, hogy nem S, mint SelfDestroy a hozzárendelt makró... vagy format c:
|
|
| Előzmény: 175, erga | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 13:03:12 (P) 175. |
| Meg lehet, mert a Ctrl+S nem Windows hotkey, hanem csak Office (ha jól tudom). | |
| Előzmény: 173, benzol | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 13:02:44 (P) 174. |
Zsír.
|
|
| Előzmény: 172, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:58:49 (P) 173. |
| Eszembe nem jutna Ctrl+S mentést alkalmazni. Amúgy meg milyen már, hogy ezt a hotkey-átprogramozást meg lehet egyáltalán csinálni. Többszörös döbbenet... | |
| Előzmény: 171, erga | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:56:40 (P) 172. |
![]() A csapotthátú 9-3, egyébként. Akkoriban még csak a 9-5 létezett sedan, illetve kombi változatban. 2002 óta viszont már nem gyártják a "papucsot", sajnos
|
|
| Előzmény: 170, erga | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:56:19 (P) 171. |
| Basszus, egyik kollégám felordít, hogy a ******, elveszett az egész napi munkája, mert valami rejtélyes okból kifolyólag lefagyott az Excel, amiben dolgozott. Kérdeztem, miért nem mentett. Mondja, mentett 5 percenként, de mégse tudja visszatölteni, csak a legelső állapotot, amikor még nem csinált semmit. Nézegetjük-nézegetjük, aztán fél óra keresgélés után rájövünk, hogy aki eredetileg készítette ezt az xls file-t, az a Ctrl+S billentyűkombinációhoz hozzárendelte a saját makróját. Keménység.
|
|
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:53:49 (P) 170. |
Nem, ez tökéletesen elég ahhoz, hogy tényleg irigykedjek.
|
|
| Előzmény: 169, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:31:42 (P) 169. |
2,2TiD, 2001-es évjárat. Tehát 2171köbcentis dízelmoci van benne, turbó, 92kW, avagy 125paci. Milyen egyéb részlet érdekel?
|
|
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:29:52 (P) 168. |
Node motorméret, turbós-e, évjárat, ilyenek. Ha publikusak.
|
|
| Előzmény: 167, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:21:46 (P) 167. |
| Fekete. | |
| Előzmény: 166, erga | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 12:13:40 (P) 166. |
| Ööö, most akkor milyen is pontosan az a SAAB? | |
| Előzmény: 164, benzol | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:49:14 (P) 165. |
Ezek után csak úgy tudlak meglepni, ha nem kapsz tőlem ilyet
|
|
| Előzmény: 163, erga | |
| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:46:40 (P) 164. |
| Asszem, csak az I-es Astrában volt 1,5-ös dízel, a II-esben már csak 1,7-es és 2,0-ás. Az Omegákat nem tudom nagyon hova tenni rozsdásodás kapcsán, az I-es Astra az rohad, a II-es már nem (annyira). De végülis, ezek teljesen öncélú, teoretikus okfejtések annak fényében, hogy a zsebemben lévő slusszkulcson másik négy betű szerepel
|
|
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:28:05 (P) 163. |
Benzol, én nagyon szeretnék Karácsonyra egy ilyet. Nem lepjük meg egymást?
|
|
| Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 20:15:25 (Csü) 162. |
Ezek szerint neked még közelebbi tapasztalatod van, én csak álló helyzetben ültem benne . Tehát nem maradtam le semmiről .
|
|
| Előzmény: 161, Az Utolsó Európai | |
| << < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >> |
|